23 lipca 2011

Recenzja & swatches- mosaic compact powder Essence

Witam po dłuższej nieobecności. W moim życiu ostatnio kilka niezbyt przyjemnych wydarzeń, więc nie miałam głowy do blogowania, ale powoli muszę stawać na nogi.
Dzisiaj o bronzerze od Essence.

Składa się on, jak widać, z mozaiki kilku kolorów.
Ten odcień nazywa się 01 sunkissed beauty



Opakowanie: to co zwykle przy Essence, czyli cytat mnie samej: Typowe dla Essencowych produktów, czyli brzydkie i plastikowe. Jednak, jak ja to zwykle powtarzam: doceńmy to, że producent oszędził na opakowaniu, żebysmy mogli oszczędzić na kosmetyku :)
 
Stosowanie: Pyli się strasznie, ale może to wina mojego dosyć twardego pędzla? Tak wygląda po używaniu:

Efekt: Dzięki mozaice, można go stopniować. UWAGA! Zawiera drobinki, które tak się prezentują w słońcu:


Jednak mi one nie przeszkadzają, nikt mi nie zwrócił uwagi, cobym miała twarz w brokacie, a ja sama tego nawet nie widze ;D
Swatche zmieszanych odcieni:

Jak widać jest to jasny jak na bronzer odcień. Dla mnie idealny. Myślę, że dobrze się sprawdzi przy jasnych karnacjach.
Tak wygląda na mojej opalonej dłoni:


Cena: ok. 12 PLN

WERDYKT:  Nie stosuję go codziennie, bo jeszcze nie mam do niego fajnego pędzla i do końca podoba mi się to co uzyskuję, ale uważam, że jest to produkt godny polecenia, zwłaszcza jaśniejszym karnacjom
 

39 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie :) kurcze ale się pyli rzeczywiście :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kompletnie nie umiem "obsługiwać" żadnego brązera ;P zawsze jak jakiś nałożę mam wrażenie, że wyglądam głupio ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy z powrotem :) ja jeszcze w ogóle nie mam pojęcia o konturowaniu twarzy i nie posiadam żadnego typowego bronzera :D myślałam o Essence, ale tym pudrze który występuje w wersji dla blondynek i brunetek, bo ma dość dobre recenzje i ponoć nie da się nim zrobić krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor w opakowaniu wydaje się dużo ciemniejszy niż na skórze

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie. DO przewidzenia, ale i tak informacja szokująca. Tak młoda dziewczyna.
    A ja nawet dzisiaj o niej myślałam heh

    OdpowiedzUsuń
  6. TAG : The Make Up Blogger
    Zostałaś nominowana u mnie na blogu
    Maggie-lamode.blogspot.com
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś oTAGowana :)!
    Zapraszam do zabawy!!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/07/tag-7-makijazowych-faktow-o-mnie.html

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. na całą twarz moim zdaniem się nie nadaje, ja go właśnie używam jak bronzera, daje delikatny efekt a drobinki nie są nachalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej firmy róż do polków ;D polecam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny:))

    zapraszam do mnie na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    jak jestes zainteresowana współpracą napisz gg 7231465

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale w końcu wybrałam duo róż+bronzer i jestem mega zadowolona. :)
    Śliczne tło, urzekło mnie. :)

    Dodaję do obserowanych. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy produkt , może kiedyś kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny!

    zapraszam do mnie na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a tam mi takie opakowania nie przeszkadzaja :)
    a cena jest mala wiec nei ma co marudzic :)
    mnie rowniez sie kruszy, ale nie ta jak Tobie, mysle ze musisz zaopatrzyc sie w nieco bardziej miekki pedzel i bedzie gitara :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go w zeszłe wakacje i bardzo się lubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie skonczył mi się bronzer, w poniedziałek odwierze rossmana i może kupię! cena jest przystępna..
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. haha jestem 100 obserwatorką ;) huura.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go nie lubie...
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedys go kupilam ale u mnie go w ogole nie widac. tak wiec leży i czeka na lepszy czas. a na to ze pójdzie w swiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor wygląda obiecująco, tylko nie wiem czy np. dla mnie nie byłby za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prezentuje sie bardzo ładnie! :)

    u mnie też ostatnim czasy nie było za kolorowo, dlatego życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też go mam i jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zastanawiam się nad kupnem:)



    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już mam swoj ideał więc jak narazie chyba zostanę przy strym druhu

    OdpowiedzUsuń
  28. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :D Może masz ochotę się poobserwować? :D Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. super;)))






    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. MAJOWE ROZDANIE http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. So stylish! follow each other sweetie?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używałam nigdy takich mieszańców ;) ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a good blog article ,We stock Argyle, Bailey, Cardy, Sheepskin, Boots.
    jeux blog

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie ten kolor stanowczo za jasny :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić rękawiczki do parafiny i jeszcze sprzęt do manicure. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  37. आपका अच्छा वेबसाइट, कई लोगों के लिए उपयोगी हो सकता है। मैं इस लिंक, मुझे आशा है कि आप इस बात से सहमत है, धन्यवाद सौंपा।

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...